Fredag. - 15 maj 2009!

Hej! Då var det fredag. Känns dock inte som det. Jobbar ikväll (16,30-23), lördag och söndag (11-15). Tröttsamt och tråkigt. Skönt med korta pass i helgen i alla fall. Mathias far till Gnarp imorgon och tar bilen med sig så jag tar mig ingenstans. Han ska vidare på Hudiks cruising om jag förstått det rätt.

Nu är jag sådär less igen. Det ser ut som jag vet inte vad här hemma och jag får ingen hjälp. Går jag och plockar, fem sekunder senare ligger det grejer där igen. Jag ger upp snart, jag orkar inge mer. Jag trodde vi var två? Jag är så less.

Igår var jag med Madde. Hon kom hit, vi solade och stojade på. Hon sov över så jag gick med henne in till stan imorse. Riktigt skönt att gå. Skulle kunna bege mig ut en sväng nu också men det är inge roligt att gå själv. Suck.. Vad deppigt inlägg..
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0