Torsdag. - Främmande!

Uppe innan tuppen idag även fast jag inte börjar förrän 9,30. Alla som känner mig vet att jag inte städade igår. Inte så mkt som jag borde ha gjort i alla fall. Gick ju bort på Ica Bergsgatan som sagt igår. På vägen hem ringde jag Kalazo och hon hade lika tråkigt som jag så jag vände och mötte upp henne, vidare gick vi till mig. Först blev det havrefras med jordgubbar och fil. Efter det hällde jag upp gotta i en skål och hämtade juicen. Knäppte på Just my luck som jag fått låna av Kicki. Vilken ful film. Helt knas men ändå rolig. Följde me Kalazo en bit på vägen när hon skulle möta kompisen sin. Hem, tänkte städa men det blev duschen sedan var det dags för jobbet.

Kom hem efter 20. Mathias och Makke kom och hämtade mig. Skjutsade hem mig och sedan for dom till någonstans. Jag käkade pizza. Satt vid datorn och kollade sedan på grey's. Sängen.
Mathias kom hem och myste ner sig.

Idag blir det först jobb till 14, Sedan möta Kalazo på clas ohlson-bron. En sväng på stan till typ 17,30. Då hon ska iväg på ostkväll. Låter inte så intressant kanske men när jag fick höra vad det var det handlade om hade jag gärna följt med då jag älskar gotta! Efter det under kvällen kommer Pernilla hit och sover. Trevligt! Ska se till att det ser någorlunda städat ut när hon kommer så det är bästjag sätter igång.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Mammsen

nu har ja skaffat mig fler filmer ;)

2009-03-06 @ 20:29:50
Postat av: cspjut

nu har ja skaffat mig fler filmer ;)

2009-03-06 @ 20:30:40
URL: http://cspjjut.blogg.se/
Postat av: cspjut

oj ja råkade skicka med mammas namn:P haha

2009-03-06 @ 20:31:34
URL: http://cspjjut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0