Tisdag. -17 mars 2009!

Morning! Vidrigt trött är vad jag är men det är ingen mening att jag går och lägger mig igen, Blivit väckt två gånger redan och jag drömmer bara mardrömmar. Drömde att Mathias sa först att han alltid vill att det ska vara vi. I nästa sekund dumpar han mig. Och det värsta är att det finns ingen orsak till det. Han vet inte varför. Och jag försöker så klart få ur honom varför. Det måste finnas en orsak, man dumpar ingen sådär. Men det gjorde han. Sen gick han och levde rövare. Usch, vilken jobbig känsla. Det har vart min natt och morgon i alla fall. Jag har kämpat för att få tillbaka honom. Vaknade då det tokplingade på dörren. En gubbe som skulle besikta och se så det inte är vattenskada kom hit. Tack vare han så fick jag aldrig tillbaka Mathias. Så länge jag inte sanndrömmer är det helt okej.

Kom ju på vilken telefon jag vill ha. Kommer hem och berättar det för Mathias. Det första han säger -"Men den är dålig". Jahapp, då vart det inte den. Antagligen slår den av och mongar sig med kontakterna. Ska jag aldrig införskaffa mig en telefon? Det är är ju tröttsamt. Så här är det alltid då jag kommit på vad jag vill. Pang, bakslag! Får leta vidare helt enkelt.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0