Onsdag - 20090311

Jag har kommit fram till att jag är en slö människa. Eller jag ser i all fall ut att vara slö då alla ser mig gå runt i mysbyxor, typ jämt. Jag älskar mysbyxor! I dom kan jag sitta som jag vill utan att det ska sträna åt eller att jag känner mig instängd. Jag är sämst på att ha på mig jeans. Visst det kanske ser bättre ut när man har jeans. Men jag har tänkt och alla är olika. Jag trivs i mysbyxor, andra i jeans. Vissa använder aldrig ens byxor, alltid kjol eller klänning. Jag skulle vilja ha miljoner par mysbyxor och huvtröjor. Det hade vart mys! Och inte lite heller.

En till grej jag kommit på är att jag vill ha en fin blogg. Men då jag varken är händig eller tillräckligt klever (svensk stavning) så är det något jag bara kan drömma om. Jag vill ha en enkel men fin blogg. Typ som Kickis, den är enkel men så otroligt fin. Sen rubriken. jag vet att jag vill ha veckodag innan men eftersom jag är sämst på rubriker också vet jag inte riktigt vad jag ska skriva efter då veckodag blir för kort. Skulle vart proffs på sånt här. Det hade var great!

Jag tror jag tänker för mycket.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: cspjut

ja men jag hjälper dig i helgen med de då? :)

2009-03-11 @ 12:26:18
URL: http://cspjjut.blogg.se/
Postat av: Agge (igen ;O

Power till mjukisar. Våga vägra jeans! ;o haha..

2009-03-14 @ 02:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0