Onsdag. - 18 mars 2009!

Hej och god morgon! Nu sitter jag här igen. Legat knepigt på kudden så nu har jag asont i örat. Mjukare öron tack!

Mathias kommer hem på lunch strax efter 11,30. Skönt att få träffa honom lite också då han jobbar dag fem dagar i veckan och jag jobbar mest kväll nu. Känns som vi aldrig träffas. Kommer inte träffas så mycket i helgen heller då han ska iväg och bowla eller var det var med gamla klassen på fredagen och vara barnvakt åt småbrorsorna hans på lördagen. Jag ska ägna mig åt Kalazo på fredag och på lördag tänkte jag svänga förbi Vilai så hon får sin födelsedagspresent.

Blir helt knas av att jobba kväll. Jobbar till 21 ikväll. Suck! Fast ska i och för sig vara glad över att ha ett jobb. Vilket jag är egentligen, riktigt glad för det är jag.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: cspjut

jag vet faktis inte ja:P de är kanske mer en fråga vad de egentligen är :P

2009-03-19 @ 21:28:19
URL: http://cspjjut.blogg.se/
Postat av: Isa

Men är inte mattias små brossor 18 ? ;O måste dom ha barnvakt? :P hahah

2009-03-20 @ 15:17:24
URL: http://iiiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0