Måndag. - God morgon!

Klev precis upp. Tog mig en tallrik fil och flingor och gick sedan in till vardagsrummet och satte mig vid datorn. På skärmen står det "Älskar dig Sötnos". En sådan sak värmer så mkt. Mathias klev nämligen upp 6 imorse då han börjar 7 och jag sov vidare då jag jobbar 16-23. Och så när han kommer in och pussar på en innan han går. Känner sig så uppskattad.

Tänkte inte skriva så långt inlägg idag då dom senaste vart rätt långa och jobbiga att läsa. Kände att jag vill skriva det ovan nämnt.

Love you Babe<3
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Isa

Ihihi va gulligt

2009-03-09 @ 17:42:05
URL: http://iiiah.blogg.se/
Postat av: 'Raggar Agge'

Tur vissa får känna sig fin å uppskattad iaf ^^,

2009-03-14 @ 02:04:12
Postat av: 'Raggar Agge'

Ja de är tur viss får känna sig fina å uppskattade iaf ^^,

2009-03-14 @ 02:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0