Måndag. - 30 mars 2009!

Vilken helg! Har hunnit med allt och lite till. Fredags fick ni kort och gott, nu lördag och söndag.
Lördagen tänkte jag att vi skulle sova länge men det blev inte så mycket längre än till 10. Poade på till strax innan 13. Då for jag och hämtade Kalazo och for ut till Birsta. Mot min förvåning träffade vi på Bananer i pyjamas. Kikade runt lite, Hittade inget. Handlade lite åt Mathias för kvällens blivande bravader. Skjutsade hem Madde vid 15,30. Hem , tacos. Tog det lugnt och kollade på Yes man. Helt okej film, lite ful.

For till Kicki senare på kvällen. Pratade en hel del. Kicki fick det att klarna för mig lite mer gällande bloggfix. Hade det roligt och umgicks till kring 3 då det var dags att bege sig. Hämta Mathias i Sörberge. Men han hade inte festat klart så han skulle inte hem. Aja tänkte jag och for ut till Timrå. Blev mött där av någon + Mathias. Hängde med till Sörberge där det skulle bli en snabb visit men det blev det inte. Folket drack bara mer och mer. Jag less, ville hem och sova. Sur, grinig. Klockan 6 någon gång. Äntligen! Började få med mig folket hem. For till Fagervik och släppte av någon. Sedan mot stan, Shell, mat sedan hem och sooova! Vaknade 10,30 av ett samtal från mamma. Kunde inte somna om så klev upp och duschade. Sedan ett försök med att fixa bloggen.

Kalazo kom förbi. Mathias, Makke, Kalazo och jag begav oss till Ljusta för att skjutsa hem Makke. Sedan Granloholm för att hämta Terese. Sedan Gnarp. Släppte av Mathias i Åckne. Vi vidare mot mamma. Lämnade dom, for till Åckne igen, Mathias pappa. Umgicks, pratade, åt middag. Kollade på La Ink. Poade på. Hämtade Kalazo, skjutsade hem Pernilla sedan begav det sig tillbaka till Sundsvall. Tv sedan sängen.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Bettan

Det som är så jobbigt då man är chaffis åt folk och ska hämta dom "Aa vi kommer strax. Gå ut och varmkör bilen" så får man vänta 1-2 timmar innan det där "strax" har gått :p

2009-03-30 @ 16:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0