Måndag. - 23 mars 2009!

Godmorgon! Då snöar det förfullt ute igen då. Trodde att det var dags för vår då snön smällt bort från vägarna. Men inte då. Jag glömde totalt bort att "övergången" till våren är så här. Lika störigt varje gång då man får känslan av att snart är sommaren här.

Fredagen var en mycket rolg dag. Hann med allting förutom Birsta för att kolla på telefonen. Kalazo och jag kollade på tv och film och spelade en massa musik hela kvällen. Mathias undrade om jag ville skjutsa fredagnatt så visst tänkte jag, det blir väl inte så sent. Hah, efter 4 kom vi hem. I alla fall. Kalazo och jag knäppte på Jalla Jalla och myste ner oss i soffan. Skafötters, hon med täcke jag med filt. Klockan rann i väg och blev efter 2, nästan 3 innan de ringde. Kalazo och jag släpade oss upp för att sedan bege oss till Max och folket. In med folket i bilen sedan bar det av till bredsand, släppte av Alex och Jacqueline och sedan Matte Berglund. Tog en liten extrasväng, sedan var dte hem och sova.

Klev upp 8,30 med Kalazo på lördagen då hon skulle iväg och kolla på när Jimmy hade match. Kunde sedan inte somna om igen så poade på lite och slog in Vilais present. For till Vilai. Mathias tog bilen och for vidare. Gav presenten och blev bjuden på tårta. Umgicks och pratade ikapp lite. Måste dit något mer snart. Hem, sedan kom Mathias syskon. Mathias skulle vara barnvakt. De myste ner sig i soffan alla fem så jag begav mig till Kicki. Kollade på One tree hill och Twilight. Helt okej film måste jag säga. Störigt att man inte förstog slutet. Hade roligt som alltid. Hem och sova.

Söndag blev en mysdag. Tv, film, tv-spel. Kalazo och jag tog en promenad. Min magvärk tog fart. Dags att bege sig hemåt. Mötte Pernilla vid pressbyrån. Pratade med henne sedan begav det sig en snabbis till Kalazo sedan hem.
Idag blir det jobb, dagtid, äntligen, 9-18!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0