Måndag. - 16 mars 2009 the 2nd!

Hellu! Sitter på jobbet nu och mest bara väntar på samtal. Noll i kö och det har det vart nästan hela tiden sedan jag började 15,30. Vet inte vad det är för fel men något fel är det. Slutar om lite mindre än två timmar. Ska bli skönt att komma hem och mysa ner mig med Mathias.
I  love it!

Sitter och funderar lite på hur jag vill ha min blogg. Jag tror att jag vill ha den enfärgad. Inte vit utan den färgen jag har nu minus det röda på sidorna. Presentationen vill jag ha kvar på höger sida. Röd text och en fin header som det så fint heter. Kommit en liten bit på väg i alla fall. Blir lite småtrött på mig själv. Jag har fått för mig att jag vill göra en ny blogg då jag vill att min blogg ska vara perfekt och mina inlägg är allt ifrån perfekta. Det som står i dem struntar jag i men fet stil här och fet stil där. Vad har jag tänkt på när jag skrivit? Tröttsamt!

Funderar också över vilken telefon jag vill ha. Har fastnat för Mathias telefon. Så avis på den. Fast jag vill inte ha en svart. Jag har haft en vit telefon i över 1½ år och jag saknar den vita. Nu lånar jag en mörk och det känns inte som jag. Pratade med Kicki att hennes fanns i vitt och att hon inte vill ha det. Det var då jag började fundera. Jag vet att den inte kommer vara vit länge men jag är heller inte en som gillar svart. Svart är fint men det är inte jag, det känns inte som jag i alla fall. Mathias tycker mer att jag ska köpa mig en värsting men jag vill inte ha det. Jag har en knepig förväntan på min blivande telefon. Att det inte ska låta då jag sms:ar. Hatar när det knäpper hela tiden. Känns som jag stör hela tiden. Aja, får se hur det blir.

På torsdag funderar jag på att träna igen också. Får se om det blir med Isa. Hade vart trevligt men vi hinner någon annan dag också. Har ju precis börjat. Då kan jag ju inte sluta ;)

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0