Lördag. - Vilken helg, hittills!

Gårdagen jobbade jag till 16,30. Mathias hämtade mig efter jobbet. for till max, middag. Sedan var det bara att skynda sig hem, duscha, klä på sig sedan kom Marre. Plocka undan det sista och sådär. Sedan började det ramla in folk. Blev väl en hel del. Roligt var det om man räknar bort plastpåsen som smälte på en utav plattorna på spisen då någon vridit på den och fettfläckarna i soffan. Förstår inte att folk inte kan bete sig. Det spelar ingen roll hur mkt jag säger till så lyssnar dom ändå inte. Skyll sig själv egentligen men men.. lite folkvett bör man väl ha om man kommer till någon? Aja, vid 00 blev det bk. Massa dans och grejer. Efter det kebabcity. Jag åt inget av ren trots, eller jo, fyra tuggor av Mathias mat. Sedan taxi hem. Lat, jomenvisst ;)

Idag, sov till typ 12. Klev upp, plockade undan från gårdagen. Cattis, Larsa, Mathilda, Emil och Philip kom förbi på fika. Mathias mamma med familj för er som inte vet. Efter att de for blev det bara att ta det lugnt i soffan. For bort till Coop Extra och handlade lite, hem , hockey. Mathias skjutsade mig till Vilai 17,30. Tjejkväll. Hur mkt ätbart som helst till tre pers. Kollade på film. Kommer inte ihåg vad den heter, vet att Brad Pitt var med i den och han var hyffsat ung. Åt tills man storknade. De gjorde sig fina för krogen, ingen krog för mig ikväll. Fick skjuts hem av Anki. Väl hemma har Mathias tagit hem folk. Känner mig som en sur gammal tant men kan man inte bete sig har man inget här att göra. Pratade och hade mig med folket. Mestadels med Mathias och Makke så klart. Kalazos kompis Bella kom förbi med hennes pojkvän en sväng. Hyffsat förvånad då hon klev innanför dörren, lika förvånad hon också över att hon kommit hem till mig verkade det som. Aja, är folket på krogen och jag ska strax dra mig till sängen. Natti.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0