Lördag. - 28 mars 2009!

Hello everybody! Lördag och helg. Händelserik kväll/natt igår. Var överallt och ingenstans. Pato fyllde som sagt 20 igår så det var firande för honom. Visst var det folk men jag hade förväntat mig mer. Fart var det i alla fall. Den slutade som alla andra fester slutade.

Jag kom hem från jobbet, hoppade in i duschen. Mathias och jag for till Max, middag, sedan vidare till Nette. Satt där och hade det allmänt trevligt. Skulle sedan fara till festen. Blev som en tävling och jag vann, mohaha! Var där ett tag sedan for jag in mot stan för att först skjutsa Mathilda och hennes kompisar till granloholm. Vidare mot stan för att träffa Agge. McFlurry! Var med henne ett tag sedan tyckte jag att det var dags att bege mig tillbaka till festen. Skjutsade hem Nette och Makke. Sedan begav det sig till stan igen, lämnade av Linus sen var det hem och sängen.
Tyckte jag lyckades bra som chaffis iaf!
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: cspjut

röd text :D

2009-03-29 @ 22:11:26
URL: http://cspjjut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0