Fredag. - 27 mars 2009!

Hej! Nu är det äntligen fredag. Nog för att jag sitter på jobbet nu och inte slutar förrän 18,30 men känslan av att det är sista dagen att jobba denna vecka känns hur bra som helst. Ska bli så skönt att komma hem och känna att imorgon får jag sova hur länge jag vill. Nog för att hur länge jag vill är senast 11 för mig då jag är sämst på att sova länge men och andra sidan så hinner jag göra mer utav dagen.

Idag fyller Pato 20, grattis! Ska bort till honom ikväll. Jag är chaffisen. Lär vara där ett tag, inte så länge dock då jag inte känner de som är där. Mathias, Pato och Makke, tummen upp vad många. Blir att möta upp med Agge sedan så ska hon få hänga med på en sväng. Så länge jag hittar tillbaka till kvällens target så ska nog allt gå bra. Har inget bra "Ljustalokalsinne".
Nu är rasten slut. Kanske skriver mer sedan.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0