Fredag. - 27 mars 2009!

Nu har snart hela dagen gått. Lite drygt 2 timmar kvar av min arbetsdag och det kommer bli skönt att gå härifrån och veta att jag är ledig imorgon och på söndag. Alla andra dagar i veckan räknar man bara ner till helgen, eller egentligen till den dagen då man är ledig då jag jobbar helg ibland.
Skönaste schemaveckan jag har/kommer ha är veckan innan påskhelgen. Bara dagtid. Då blir jag människa igen och kan umgås och hitta på saker hela veckan. Skööönt! Nog för att det är ett tag tills dess.

Är så trött. Känns som jag somnar sittandes med en kund i telefonen. Ikväll blir det red bull i massor. Önskas i alla fall. Ser faktiskt fruktansvärt mycket framemot att köra ikväll. Tycker det ska bli roligt. Lär bli nå tok bara därför, det brukar bli det då man planerar något.

Hmm.. när tog jag min rast?
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0