Fredag. - 20 mars!

Godkväll! Jag vill informera er om att det vart en händelserik fredag. Klev upp 6,20 imorse med Mathias. Sorterade tvätten, Kalazo klev upp och hjälpte mig bära ner. Hon begav sig till sidsjön för friluftsdag. Tvättade tills hon kom tillbaka. Då blev det en dusch för mig och tv för att varva ner. La musica i massor! Mathias kom hem, middag. Beställde en mobil. Kalazo och jag for till våran gamla granne. Hon ville klippas och klart jag ställde upp. Fick lära oss ett ffint nytt ord; ralv. Jo ni, Lucas på fyra år kan han. For vidare till kvantum i Nacksta för att ta ut pengar åt herrn här i huset (lägenheten). Skjutsade Kicki, Mathias och Josef till bowlingen.

For sedan vidare för att köpa godis. En sväng på alnö. Aldrig kört på alnöbron så fick en fixidé så det bar av till Alnö. Över Korsta på vägen hem. Singing bee, det sista av let's dance och sedan slutet på hundtricket. nu musik och ett stort överlyckligt leende över blivande mobilen.

Måns Zelmerlöw - Hope and glory (acoustic),
http://www.youtube.com/watch?v=dczIuu_mLLw
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0