Torsdag. - 4 juni 2009; Nähe!

Det blir inget Vilai idag. Känns lite dumt då hon frågade mig i måndags om jag kunde komma förbi på torsdag (idag) och hjälpa henne att baka brownies då hon av någon anledning lovat att bjuda någon på det i helgen. Ringde henne på lunchen och då har hon inte tid. Det finns inget ont  i den människan, det gör det inte, men blir riktigt besviken över att hon inte ringde och berättade det.

Rätt lugnt idag på jobbet, peppar peppar...

Det blir till att vara hemma idag istället och städa kanske. Behövs kan jag lova. Kanske en promenad.
Gick förresten ett varv runt sidsjön igår och bort till coop extra för att köpa fil och frukt. Köpte körsbär. Vad gott det är! Vet inte hur många år sedan det var jag åt det sist.

Magvärk, försvinn!
Kalazo, jag tycker också att min mage borde samarbeta men den vill inte det.
Fattar inte att den orkar hålla på. Aja, fick i mig ett äpple på lunchen i alla fall.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0