Torsdag. - 11 juni 2009!

Hej på er! Då var det torsdag och jag har haft semester i snart en vecka. Tråkigt att tiden rinner iväg så fort. Riktigt tråkigt.

Aktiv idag. Började dagen med att gå ett varv runt sidsjön. Kom hem, duschade. Efter det gick jag ut med alla tomma pappersförpackningar och nu tvättar jag det som behövs. Fösöker mig på att förstå datorn också. Eller den är väl inte så vidare svår men den vill inte ta in produktnyckeln. Mathias får hjälpa mig när han kommer hem :)

Kicki kommer förbi ikväll och hälsar på. Riktigt roligt tycker jag.

Imorgon tar Linus och Martin studenten. Den ska man självklart på. Har dock inte fått reda på tiden ännu.

Tänkte fippla lite med min blogg. Göra den lite finare. Vet inte hur jag vill ha den dock. Mörk - ljus? Svartvit - färg?

Längtar så enormt till på lördag!!

Nu måste jag springa ner till tvättstugan!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0