Tisdag. - 2 juni 2009!

God morgon! Började lite tidigare idag. Jobbar 8-17 sedan hämtar Mathias mig då vi ska fara ut till Birsta en sväng. Bauhaus och Mediamarkt. Dags att köpa badrumslampa eller vad tycker ni? Känns som att vi verkligen bör få ordning hemma nu..

Igår hjälpte vi Vilai att flytta som sagt. Var faktiskt roligt. Jag må vara dum men jag tycker om att flytta. Jag tror själva flytten är roligast och sedan det pirriga i magen då man ska sova de första nätterna på det nya stället.
I alla fall, lägenheten var jättefin och vilken utsikt! Det där kommer bli jättebra. Ska nog åka förbi dit på torsdag. Ska antagligen hjälpa Vilai att baka och kanske ta en sväng med hundarna? Hoppas att jag får låna Maxen. Det skulle vara så roligt.

Igår innan jag somnade läste jag ett kapitel i Magdalena Graafs bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Faktiskt helt okej. Hatar böcker i vanliga fall men verklighetsbaserat är faktiskt rätt intressant.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Kalazo

Åååh, den vill jag också läsa. :D Säg till när du har läst klart den? (A) :D puss<3

2009-06-02 @ 09:14:09
URL: http://mhenriksson.blogg.se/
Postat av: Maria

Hallå! Va du jobbar och sliter! hur går det för dig då ? vet du om ikea har öppet på lördag då det är nationaldagen ? Måste ner och städa ur huset, tänkte ta en ikea samtidigt. Ha det! kram

2009-06-02 @ 11:17:38
URL: http://majdaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0