Söndag. - 7 juni 2009!

I fredags efter jobbet mötte jag upp med Kalazo som sagt. Vi promenixade hem till mig där det blev pizza och fredagsmys. Mathias for iväg till Pato och Kalazo och jag vi kollade på tv och satt vid datorn. Mathias ringde och sa att han skulle dricka idag. Oväntat, nej! Han kom hem och lämnade bilen. Jag och Kalazo skjutsade bort Mathias, Makke och Pato till Nette. Kalazo och jag for hem och knäppte igång vingar av glas. Vi kom inte ens till hälfetn då vi var så trötta att vi knäppte av filmen och gick och lade oss.
Mathias kom hem 4,15 och efter det kunde inte jag sova. Timmerstockar från hans sida.

Klev upp 10 med Kalazo. Käkade frukost sedan följde jag med henne in till stan. Hon skulle iväg på träning och jag promenerade upp tiill sidsjön och gick ett varv. Hem, duschade, satt mig framför tv:n. Kicki kom och hämtade mig med Monzan. For ut till Matfors och hade oss. Dagens middag blev pizza precis som igår. Olika pizzerior som tur var.

Vi for till kyrkogården en sväng. Rätt skönt att fara iväg på sådana ställen ibland. Jag tror det behövs. Man behöver sakna och man behöver minnas. Även fast personen i fråga inte finns vid liv längre så kan man fortfarande uppskatta den. Det tycker jag är viktigt.

Igår var det Sveriges nationaldag och Sundsvalls cruising. 
Vi for  in till stan.Parkerade bilen på Mathias jobb där vi träffade Mathias, Alex, Jacqueline, Perming och Fredrik. Mathias sprang runt som en yr höna mest hela kvällen. Jag och Kicki gick en sväng med Alex och gänget och med Sandra och Carro. Mathias kom sedan bort till grillen där Madde stog och sponsrade hennes klass genom at köpa hamburgare. Kvällen var snurrig men i helhet var den rolig. Åkte även Impala med Robban.
Träffade Mogge, Putte, Rickard, Per, Mathilda, Anton och Lukas också.
Kicki skjutsade hem oss, då blev det sova.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: isa

Men johanna :D du träffade ju mig med :D:D

2009-06-07 @ 15:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0