Söndag. - 14 juni 2009!

Då var det söndag och denna vecka är snart över.

Igår klev vi upp vid 11. Klädde på oss käkade frukost. Jag, Mathias och Kalazo for ut till Birsta. Först på Rusta för att kolla på partytält men där fanns det bara fula och inga som passade. For vidare till Cla Ohlson istället och köpte enn easy-up tält. Marinblått och jättefint. For sedan vidare till Ica Maxi och handlade kvällens middag. In på Gina en sväng och handlade dte som skulles där. Hem och gjorde oss i ordning. Hämtade ut mitt paket från Haléns.

Allex, Jacqueline och Perming kom hit, lite tidigare än det skulle men vad gör väl det? Öppade mina fem paket (!). Fick en grill med tillbehör och 300 kr på Brsta City. Av Kalazo fick jag en t-shirt med en zebra på! Dags för mat så det var till att börja grilla. Nette kom förbi och grillade hon också. Fick då 150 kr på Birsta City av henne. Fredrik och Linda kom förbi. Matte Berglund också. Perming var kvällens "dj". Pato och Emma kom. Fick 200 kr på Birsta City av dem. Satt och pratade och hade oss ett bra tag.

Sedan kom Paulina, Carro, Camilla och Malin (?) hit.. Av dem fick jag 6 kinder maxi, något till bad (?) och ett nagellack. Det började regna så det var dags att bege sig in. Makke kom. Henrik Sörholm också. Riktigt roligt. Stefan lyckades jag få hit också. Han och Danne kom och stannade en liten sväng sedan begav de sig mot krogen. Folket här började också dra sig mot krogen. Det blev jag, Mathias, Kalazo, Jacqueline, Perming, Allex, Emma och Pato kvar. Efter att Mathias och Allex stampat klart med Leroy så begav vi oss till Donken då folket var hungriga. Där mötte vi på Marlene.

Emma skjutsade sedan hem oss. Snällt!

Tack för att ni kom och tack för alla presenter. De uppskattades verkligen! Väldigt lyckad 20-års fest!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0