Söndag. - 14 juni 2009; Firande!

Mathias mamma Cattis med familj åkte precis hem. De kom hit med present och vi bjöd på fika. Jag bakade t o m idag, En sockerkaka i och för sig men det är ju sååå gott!
Jag fick två blomsterlådor som sitter ute på balkongräcket + en större lykta av något slag som jag tänkte hänga ute på balkongen, Blir säkert jättemysigt då det är lite mörkare på kvällen och man sedan tänder ett ljus i den. Tack så mycket!

Skröt även över min dator. Pratade med lillebror Tomas idag. Han tyckte att Mathias var cool för att han gett mig en dator.

På tal om Tomas så far jag till Ljusdal redan imorgon. Åker från Sundsvall vid 17. Stannar till i Gnarp och äter tårta och hämtar Terese och Tomas, sedan far vi vidare mot Ljusdal.

Kom på att jag måste ringa mormor.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0