Onsdag. - 3 juni 2009!

Onsdag. Då har snart halva veckan gått. Gick rätt bra att kliva upp imorse då solen strilade in genom fönstret och gardinerna.
Förlåt babe för igår kväll <3

Igår efter jobbet hämtade Mathias mig. Ut till Birsta och köpte en taklampa till badrummet. Sprang sedan in på MediaMarkt och lämnade in Mathias telefon. Där vi sprang på Permings bror. In mot stan igen och hem. Mathias spelade och jag lade mig i sängen och läste lite i boken. Madde ringde och det var dags att bege sig till bion. Madde ringde tidigare på dagen och frågade om vi ville följa med på bio, Diplicity, tror jag den hette. Var väl rätt bra. Den var inte dålig men jag förstog den inte. Jag hade trevligt i alla fall. Det är ju huvudsaken. Vi var Mathias, jag, Madde och Martin.

Idag efter jobbet blir det till att stapetsera hem, äta. Pussa på Mathias då han skulle iväg någonstans. Sedan tänkte jag bege mig något varv runt sidsjön. Promenera av mig.

Nu jobb 8-16,30.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Maria

JO det är bra med magen, vi ska iväg på ultraljud på fredag =)*längtar. Ha det! kram

2009-06-03 @ 10:50:49
URL: http://majdaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0