Onsdag. - 24 juni 2009!

God morgon! Då sitter man återigen på jobbet. Nu har snart halva arbetsveckan gått och det känns riktigt bra. Dagarna bara rusar förbi. På ett sätt är det bra. Jobba är inte direkt en hobby men samtidigt vill jag inte att sommaren ska försvinna nu när den väl kommit. Hoppas det är fint väder i helgen, eller i alla fall söndag så man kan bada.

Idag är det magvärk som verkar gälla. Aja, den får väl vara där. Det är inte så att jag kan göra något åt det. Fjantsaker.

Igår hämtade Mathias mig och Tomas i stan. Vi for bort till Mogges jobb där Mathias stannade. Tomas och jag for vidare till Huli. Då jag skjutsat honom for jag vidare på Ica Maxi en sväng och Birsta. Mötte på Cattis, Emil och Philip så blev ståendes ett tag. Hem, tog det lugnt och plockade lite smått.

Efter att Mathias kom hem blev det mys i soffan.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0