Måndag. - 8 juni 2009!

Nu är det en vecka kvar tills jag fyller 20. Tiden bara rinner iväg. På lördag blir det till att fira.

Igår gick Mathias och jag ner till Åkersvik och röstade. Jättelite folk var det.
Efter att vi röstat gick vi ner på stan en sväng. In på hemköp och handlade det viktigaste sedan promenerade vi hem igen.
Jag drog igång med världens städning. Nu ser lägenheten hyffsad ut i alla fall.  Det var ju på tiden.
Allex, Jacqueline och Perming kom förbi en sväng också. Riktigt trevligt!

Just nu tar jag det bara lugnt och  tvättar. Det var meningen att jag och Kicki skulle ut till Birsta men hon mår inget vidare så vi får ta det någon annan dag helt enkelt.

Gick en sväng runt sidsjön gjorde jag idag också.
Om en vecka bär det av hem till Ljusdal. Skönt att komma från Sundsvall lite.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0