Måndag. - 29 juni 2009; Ynka två timmar kvar!

Skönt faktiskt. Magen börjar ge med sig och det är bra. Inte yrseln dock. Sitter som ett spånhuvud och inte hör någonting. Måste vara jobbigt för alla återförsäljare men de överlever säkert.

Om två timmar är jag på väg hem. Då blir det till att stuva makaroner och steka korv. Det var så länge sedan jag faktiskt lade ner tid på att laga mat. Snabbt är bäst brukar jag köra på men stuvade makaroner är så gott!

Skulle behöva handla lite smått. Var iväg och handlade igår men jag glömmer alltid något.

På tal om igår så var vi iväg till Berga och badade i havet. Hur skönt som helst. Det var Mathias, jag, Madde och Martin som for. Avslutade dagen på max. Mycket gott och bra avslut på dagen.
Skulle helst vilja sitta ute på uteserveringar alla dessa varma dagar men det är dels inte bra för plånboken och heller inte för kroppen.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0