Måndag. - 29 juni 2009; Grattis!

Jag vill inleda inlägget med säga grattis till Alexander Berglund som fyller 20 år idag. Grattis! Låt oss hoppas att du fick din chrysler limousine och dina styltor som du önskat dig.

Pappa kom förbi idag. Faktiskt riktigt roligt. Tråkigt dock att efter allt som hänt så är det inte det enklaste att prata och slappna av. Jag känner mig trygg med min pappa, det gör jag absolut men tyvärr har våran kontakt hamnat emellan all skit och det tar ett tag innan den är som vanligt igen. Jag älskar min pappa mer än allt annat så ni ska absolut inte tro något annat. Han är världens bästa och hade aldrig sagt upp kontakten med honom. Jag tycker att det är starkt att efter allt som hänt så vill han fortfarande ha kontakt, han jobbar verkligen för den och han förtjänar den så enormt mycket!


The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0