Måndag. - 22 juni 2009!

Halloj Bråkstakar! Då var det måndag, en ny vecka och jag börjar jobba igen då min semester är slut. Känns rätt skönt att vara tillbaka. Dels behöver jag pengarna och det känns skönt att göra något på dagarna. Inte för att jag inte njutit av min semester till fullo då jag knappt gjort någonting. Så enormt skönt att ta de lugnt och hinna andas. Nu är det till att jobba till v 35 då jag har en veckas semester till, då med Mathias. Får se vad som hittas på då.

Dagens pass: 8,30-16,30. Efter jobbet funderar jag på att åka ut till Birsta en sväng. Springa in på Ikea. En sväng runt sidsjön tänkte jag också ta i detta fina väder. Hoppas det håller i sig hela dagen bara.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0