Måndag. - 1 juni 2009; Strålande solsken!

Fint avslut ni fick på förra inlägget. Joel kom med en medlyssnare trots att jag inte börjat. Tycker inte om när någon kollar på då jag skriver, vet inte riktigt varför men men..

I alla fall, vi blev bjuden på jordgubbstårta. Hur gott som helst. Jag som älskar jordgubbar! For in till Clas Ohlsson för att köpa någon sladd. Vidare mot Max, jag åt stripsen och Mathias burgaren. Inte vidare roligt att laga mat i värmen som var igår. Skjutsade Mathilda till Anton sedan for Mathias och jag upp till sidsjön. Parkerade bilen och gick ett varv., barfota. Det var så mysigt. Mathias som inte brukar vilja följa med ut och gå.
Det var meningen att vi skulle fara på friskis och träna men valde att vara ut i det fina vädret, vad passar inte ypperligare än en promenad?

Hem och myste ner oss framför tv:n. Riktigt skönt och myysigt!

Idag hämtar Mathias mig efter jobbet, sedan bär det ut till Gångviken för att hjälpa Vilai att flytta. Hoppas lägenheten är fin. Lär också prata lite angående Maxen.  Nu är det dags att ta samtal igen.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0