Fredag. - 5 juni 2009!

God morgon gott folk! Vet ni vad? Idag är det fredag. Ska bli så enormt skönt med helg.

Jobb idag 9,30-17,30. Skönt med en lite kortare dag.
Efter jobbet blir det till att möta upp med Kalazo och sedan ska vi tillsammans stapetsera hem till mig. Det blir myskväll ikväll. Mathias lär ju dricka. Det är förutspått för länge sedan.

Igår hämtade Mathias mig efter jobbet. Vi for hem och lagade mat. Fiskpinnar och färskpotatis. Mums! Han skjutsade sedan upp mig till sidsjön så det en blev en promenad för mig och Mathias for iväg med Linus och kom hem någon gång inatt. 00,25?
Då jag gått varvet runt sjön gick jag och kollade lite granna på husen i där omkring. Det finns väldigt många fina. Blev lite full i skratt då husen var välskötta, nymålade och nyrenoverade. På gården stog det en audi a6 och en passat kombi. Pratade med Kalazo i telefonen och undrade hur dom kunde ha råd. -"Lån!" Fick jag som svar. Säkert sant. Gatan borde heta långatan.

Dags att logga in och börja ta samtal. Kan inte sitta här och skriva hela dagen.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0