Torsdag. - 30 juli 2009!

God mrogon!
Då var det torsdag. Då är det bara imorgon kvar innan helg.
Ska bli så enormt skönt  med helg och jag ska verkligen njuta till fullo! Dock jobbar jag hela selånger-helgen men en sväng kan jag nog ta mig dit. Åka lite karuseller och kika runt lite. Dit ska jag i alla fall.

Igår hämtade Mathias mig efter jobbet. Vi for ut till Birsta. Var in på sytemet och MediaMarkt. Åt på Max. Mums! Efter det for vi hem en sväng. Mathias duschade sedan var det dags att skjutsa honom till Makke. Fick ett samtak då jag var på väg hem igen, han hade glömt hälften av alkoholen. Det vara bara till att skjutsa dit den andra delen också.

For sedan hem och myste ner mig i soffan. Duschade och gick sedan och lade mig.

Nu jobb 10-18.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0