Torsdag. - 30 juli 2009; Helgplaner!

Nog blev det mysigt allt med tacos och filmmys. Det kan vara för att jag har världens bästa pojkvän. Man kan tolka det som att jag fjäskar men det gör jag inte. Dumt att fjäska i bloggen om inte annat då han inte läser den speciellt ofta ;) Nej, men seriöst. Han är bäst!

Mathias sitter och tittar på underworld. Enligt mig knepiga filmer men han sitter och blir inne i dem så de kan inte vara så dåliga.

Imorgon efter jobbet far vi till Gnarp. Mathias, jag, Allex och Jacqueline. Ska faktiskt bli riktigt roligt. Ska bli roligt att träffa Mathias familj också. Mathias och Allex skulle skruva lite granna imorgon och antagligen lördag men utöver det vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer. Skönt att komma från Sundsvall, en bit i alla fall. Känner dock inte för att lägga ner någon vidare tid på min familj. Skulle vara roligt att träffa Pernilla och resten av syskonen + Ellen men har ingen lust att träffa min mamma.

Ikväll såg Mathias och jag Wallander - Kuriren. Riktigt bra film enligt min smak. Tycker om dessa filmer. De är speciella på sitt vis. Har ni inte sett den så tycker jag att ni ska se den. Wallander-serien är nog de bästa svenska filmerna tillsammans med Beck.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi är på väg ner i början av sep. ska handla det sista till bebben, då det bara är ca 2 månader ner till nerkomst =)Vi kan ju försöka klämma in en "säga hej stund" =)

2009-07-31 @ 10:05:57
URL: http://majdaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0