Torsdag. - 23 juli 2009!

God morgon folket!
Idag vet jag inte riktigt om det finns något som är bra. Jag känner mig lite smått illamående och har så vidrigt ont i magen. Vill inte vara sjuk något mer nu. Hoppas verkligen det går över under dagem. Gärna nu på en gång.

Igår efter jobbet hämtade Mathias mig. Vi for upp på Ica Sidsjö för att hämta ut paketet. Han i kassan måste ha damp eller något. Kvinnan som stog innan mig och Mathias i kön lade inte den där pinnen man ska lägga innan man lägger varorna. Då smäller han bak hennes vara så att mina också far. -"Man lägger hit en sån där" sa han och lade dit pinnen. Vad spelar det för roll om kunden innan kvinnan håller på och betalar. Det ligger liksom inga andra varor innan.

Efter det for vi hem. Gick bort på kina och köpte mat. Riktigt gott var det, Anledningen till utematen var att Mathias skulle ut igår med Linus. Mathias har ju trots allt semester. Strax efter 22 visade det sig att det inte blev någon utgång så Mathias var hemma och myste med mig istället.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0