Torsdag. - 2 juli 2009!

Detta blogginlägget skulle ha uppdaterats imorse men det ville det inte.

God morning sunshines!
Idag har jag en sådan där glad dag. Hoppas verkligen att ingen förstör denna glädje.

Mathias mötte mig igår efter jobbet. Han bjöd mig på en kokt med bröd, en rem och varma chips. Så söt!
Gick sedan runt och kollade läget lite då vi sprang på Tommy och Erica. Vi fyra gick på bishops och satte oss där. Mathias och Tommy tog några öl. Mathias köpte även en tacotallrik och det var såå gott!
Jag stapetserade bort för att möta Madde vid spa't kring 22,30. Småpratade lite sedan begav jag mig hemåt.
Mathias stannade kvar men kom sedan hem och myste ner sig med mig. Vet inte av mig att jag hörde att han kom hem dock.

Ikväll efter jobbet möter Mathias upp mig då vi ska till pipeline och hälsa på Jaqueline. Efter det blir det nog att jag beger mig hem. Bara tar det lugnt då det vart mycket att vara ute i farten och så nu. Kanske ska plocka undan lite för imorgon blir det förfest och gatufesten!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0