Torsdag. - 16 juli 2009!

Hejsan alla solstrålar!
Nu skiner solen som bara den. Det är riktigt varmt ute, man nästan flyter bort.  Idag är en sådan där dag som man bara vill ligga på stranden. Hade verkligen suttit fint. Men jobbet kallar 12-20 så hela dagen försvinner.

Pratade med Madde för inte så länge sedan och vi planerade in tisdagen. Hoppas vädret är strålande så man kan ligga på stranden och bada i havet. Samla lite krafter. Älskar verkligen att bada. Det som är så tråkigt nu är att jag får passa mig lite med att bada då det finns större risk att bli förkyld. Inte speciellt bra att sitta täppt i näsan och försöka konversera med kunder och återförsäljare.

Undrar vad man ska hitta på imorgonkväll efter jobbet. Planerat att jag ska vara med Jacqueline men vad ska vi hitta på? Mathias ska köra med det allra vanligaste han brukar göra på fredagar, supa. Så det kanske blir till att jag skjutsar honom och så.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0