Tisdag. - 7 juli 2009!

Godmorgon alla glada! Idag är det tisdag och första dagen på denna arbetsvecka för mig. Jobbar dock varje dag fram till tisdag som är min nästa lediga dag. Jag jobbar alltså helgen men det ska gå bra.

Idag mår jag inget vidare. Fryser och känner mig riktigt vidrigt hängig men ska ge jobbet ett försök. Vill inte bli sjuk men har klarat mig länge nu så blir inte ett dugg förvånad om jag åker på något.

Igår for jag ut mot matfors så jag var där ute 10,05. Kicki var hos frissan. Blev riktigt bra. När hon var klar där begav vi oss hem till henne för att sedan bege oss mot Birsta, men först elteknik. Lite dumt att ta varsin bil kanske? Köpte en hel del saker. Men det var mest behövliga prylar denna gång. Handlade även mat som vi sedan for hem till mig och lämnade. Pratade lite med Mathias och så innan vi begav oss till Matfors igen där det blev middag och prat. Faktiskt riktigt trevligt. Åkte hem vid 22.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0