Tisdag. - 7 juli 2009; En och en halv timme kvar!

Sköönt kan jag lova! Som ni säkert fattat av rubriken så klarade jag av att jobba hela dagen, eller jag kommer klara av att jobba hela dagen. Är helt slut i hela kroppen, har yrsel  och sitter och fryser. Har på mig tjocktröja och mysbyxor. Känner mig inte sådär jätte attraktiv precis men så får det vara :)

När jag slutat är Mathias snäll och skjutsar mig till Matfors, till Kickilicki. Blir en lugn kväll skulle jag tro. Skulle vara mysigt att kolla på film eller något men man vet aldrig vad som faller en in sedan. Vi är ju sämst på att sitta still, liv och rörelse ska det vara!

Fattar inte att rasten bara rusar iväg. Aja, det var ett skönt pass idag, 8,30-17. Imorgon väntar ett inte fullt lika skönt pass, 10,30-19,30.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0