Tisdag. - 14 juli 2009!

God morgon!
Det är min lediga dag idag men jag är uppe nu. Ni förstår säkert varför, jag tvättar. Det behövs verkligen kan jag lova er.

Jag är en så usel människa. Jag tränade inte igår. Mathias lagade fläskfilé, pommes och beasås igår så vi slog till med en myskväll istället framför filmen the hangover, som var hur rolig som helst. Svensexa i Las Vegas, ja, det kan bara sluta på ett sätt. Har ni inte sett den så har ni missat något.  Highly rekommended!

Mathias, jag, Allex och Jacqueline såg Marley & Me i helgen och den rekomenderas också. Den var hur bra som helst! En dåraktig gul labradorhane som får sitt namn efter ägarnas gemensamma idol Bob Marley. Massa knasiga upptåg genom hela filmen. Världens värsta hund? Ja, kanske. Men så mycket kärlek som de får av denna dåraktiga hund kan man omöjligt få från någon annan varelse. De kan bara inte bli arga på honom, de kan inte mer än att bara skratta.

Jag älskar labradorer. Finns inga go'are hundar. De mest dåraktiga men ändå de mest kärvänliga hundarma som finns. De är så knäppa och vill alltid vara med. Och jag tycker verkligen om att ha dem med. Mysvovvar!


 
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0