Onsdag. - 8 juli 2009!

Hejsan! Jag försökte övertala mig själv att inte skriva här idag, men ni ser ju själv hur det gick. Det blev inget jobb för mig idag. Som ni kanske läste igår så kände jag mig yr och frössen. Imorse då jag skulle pussa Mathias hejdå som jag gör varje morgon jag får sova vidare då jag börjar senare, så kunde jag inte resa mig. Helt slut i kroppen, den bara skakade. Jag lade mig sedan ner igen och hade förhoppningar på att det skulle gå över till 9,15 då jag skulle kliva upp. Men nej då, inte hade det blvit något bättre. Kollade tempen och jag har feber. Roligt! Inte konstigt att jag vart så konstig de senaste dagarna.

Idag har jag suttit hemma och tagit det lugnt. Suttit inne på msn största delen av dagen men kan inte påstå att jag vart så aktiv där heller. Kollade på Djungelboken imorse då jag flyttade från sängen till soffan. Mathias ringde vid elva och frågade om jag orkade laga lunch, jag frågade vad han ville ha. Han svarade potatisbullar och bacon. Lätt som en plätt tänkte jag, det är ju bara att slänga in potatisbullarna i ugnen och steka på baconen. Vinglade som en alkis då jag stekte baconen men det blev bra.

Efter att Mathias for till jobbet igen har jag vilat och tagit det lugnt. Snart kommer Kicki förbi en sväng och hälsar på och Mathias for nyss iväg en snabbis. Skönt med lite rulljangs (?).

Fick ångest över brandvarnaren också. Var så osäker på om batteriet fungerade som var i så bytte det nu. Något vettigt har jag då gjort idag.

Förresten, när Mathias kom hem från jobbet idag överraskade han mig med Papa Roach nya skiva. Jag visste inte att de gjort en ny men jag är helt såld på dem och det vet älskling. De är egentligen det enda bandet som jag kan lyssna på under den genren och jag älskar dom! Tack babe<3

Jacoby Shaddix!
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Majsan

Krya på dig!

2009-07-10 @ 22:23:12
URL: http://majdaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0