Onsdag. - 29 juli 2009!

Halloj!
Då var det onsdag och det är mitten på denna vecka.

Igår klev jag upp vid 10. Duschade och gjorde mig i ordning. For och hämtade Madde i Granloholm sedan bar det av ut till Birsta. Handlade skor och lite annat nödvändigt. Var ute i farten en stund. Sprang även in på ikea och köpte sänglampor.

Väl hemma igen tog vi det lugnt. Umgicks lite med Mathias. Mathias frågade om vi hade lust att fara iväg på lite ärenden åt honom och Madde och jag hade inte så speciellt mycket att göra så vi gjorde det, Sprang in på ikea igen, denna gång för att köpa den stora zebratavlan. Blev riktigt najs!

Hem igen. Tog det lugnt. Mathias och jag lagade mat. Kollade på tv och hade oss. Mathias for iväg till Makke men de var hemma rätt snabbt igen. Då jag ville gå och lägga mig gick Madde hem och Mathias och Makke for iväg.

Nu blir det jobb 9,30-17,30!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0