Onsdag. - 22 juli 2009!

Var inte ett dugg sugen alls på att kliva upp och jobba idag. Dels ligger Mathias och bara ser söt ut när han sover sedan har jag ett skitpass, 10,30-19,30. Hatar dessa pass!

Igår var det en riktigt lång dag. Jag klev upp 10, klädde på mig, åt frukost och for sedan till Granloholm för att hämta upp Madde. Kicki hämtade sedan upp oss hos mig.  Vi for till Härnösand för att gå på Dollar. Sämst affär. Trångt och rörigt. Fast det var roligt att komma iväg på något nytt.

Efter att Kicki skjutsat hem oss till mig så for Madde och jag in till stan för att köpa mat och hämta ut ett paket. Mathias tyckte att vi skulle fira min namnsdag och det tycker jag är rätt gulligt.
Madde och jag lade oss i solariet i huset på andra sidan vägen sedan skjutsade jag henne till Granloholm.

Jag hann inte så mycket mer än att komma hem innan det var dags att slå in paket och byta om. Mathias och jag for ut en sväng till Kvissle sedan for vi hem till Jacqueline för att ge Allex present. Han verkade inte direkt missnöjd. Han satt där med ett leende på läpparna. Fast det kan också bero på att han fick ett par handklovar med rosa ludd och ett spel vid namn förspelet.

Grattis på namnsdagen Kalazo!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0