Onsdag. - 15 juli 2009!

Hello people!
Då var det onsdag kväll. En skön kväll, rätt sval och inte för varm. Riktigt najs!

Mathias hämtade upp mig från jobbet som sagt. Vi for ut till Birsta och köpte shorts och t-shirtar till honom och ett par gymskor till mig. Var även in på Maxi och handlade det som behövdes hemma. Det är inte direkt ofta Mathias och jag far ut till Birsta och så tillsammans och det var riktigt mysigt. Jag tycker att det är roligt att ha honom med även om han kanske inte tycker likadant. Birsta är väl inte direkt ett av hans favoritställen. Mysigt att komma hemifrån med honom. Känna att man lever ihop och kan hitta på saker. Inte bara dela lägenhet och sedan inte kunna umgås.

Nu tänkte jag lägga ner skrivandet för ikväll annars kommer detta inlägg bli längre än längst. Kommer bara in på nya ämnen jag kan nämna som på sitt sätt har koppling till min poäng.

Innan jag drar mig till sängen vill jag tipsa om en blogg. Hittade den idag då jag satt på jobbet och det var noll i kö. Jag överdriver inte när jag säger att jag satt nästintill en timme och tittade. Helt fascinerad! Hon lever verkligen för sitt yrke och hon kan det verkligen. Hon har viljan. Man blir helt fast då man tittar på bilderna som visar vad hon åstadkommit. Riktigt häftigt! Klicka här och ta en titt!

Godnatt!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0