Onsdag. - 1 juli 2009!

Då var det ny månad.

Igår hämtade Mathias mig efter jobbet, vi for ut till systemet i Birsta. Jag handlade det som skulle handlas sedan for vi hem. Varvade ner en sväng innan vi begav oss in till stan för att kolla läget på gatufesten. Satt oss på oscar som hade placerat sig på torget. Bandet där fick inte direkt igång publiken även fast de spelade sommarlåtar som alla kan. Bättre lycka resten av gatufesten kanske. Hörde att de ska stå där och skråla hela veckan.

Jacqueline och jag håller på och planerar lite för gatufesten. Ska gå med henne och det ser jag verkligen framemot. Verkar bli så att vi skall vara hemma hos mig innan så det blir till att städa undan lite idag.
Ska försöka svänga förbi på pipeline imorgonkväll då hon jobbar där.
Du får ju gå in med gratis inträde om du har köpt band för gatufesten. Det låter riktigt bra tycker jag och ni borde passa på och gå förbi en sväng!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0