Måndag. - 27 juli 2009!

Hej allihopa!
Tänkte berätta lite om lördagen.

Som ni vet så jobbade jag till 18. Efter det begav jag mig hemåt. Kicki hämtade mig strax efter 19. Vi begav oss ut mot Matfors då det var cruising där. Rätt roligt att se. Träffade en hel del folk som det pratades med. Satt på torget i Matfors bra länge med Johan och Johan. Vilka dårar.

Hur som helst så for vi hem till Kicki. Var där en sväng innan vi begav oss till smedjan. När vi var klara där så for vi in till stan och Max. Hela familjen Spjut och jag. Riktigt mysigt.

Jag var hemma 1,33. Gjorde mig klar för sängen och pratade med Mathias. Somnade.
Ungefär en timme senare fick jag ett inte fullt så roligt samtal så jag ringde Kicki som var hemma hos mig igen på två röda. Hon stannade hos mig till strax efter 6. Riktigt bra stöd. Jag behövde verkligen det där. Tack så mycket för att du ställde upp!

Skulle vilja skriva allt som hänt men samtidigt så har inte alla med det att göra men behövde skriva av mig en del. Mathias tyckte att det lät som att jag skulle dumpa honom i inlägget innan men jag vill att ni vet att så är inte fallet.

Nu är det jobb 11,30-19,30!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0