Måndag. - 27 juli 2009; Jag måste nog instämma!

Nu är det bara 1h och 30 min kvar. Sköönt! Sedan blir det till att faar och handla. Mathias ska följa med, har ni hört något så ovanligt. Nej, men han brukar inte följa med. Det är inte hans favoritsyssla direkt och då har jag inte mage att tvinga honom men han vela faktiskt följa med. Asnajs! :)

Magnus kom nyss gående förbi min plats. Han stannade till ett slag och han sa att ahn skulle vilja ligga hemma med feber och bli ompysslad. Febern håller jag inte riktigt med om men att ligga hemma och bli ompysslad av den människa man älskar högst på denna jord, det hade vart så mysigt. Fast det är nog ännu myisgare att pyssla om varandra tillsammans. Dra till med film och krypa ner under ett täcke tillsammans. Mycket bättre!

Jag ringde ju upp mamma förut och det var verkligen glada nyheter jag fick. Madde och Pernilla verkar ha fått lägenhet och Ellen skall paras. Mys med Labradorvalpar! Hoppas alla blir som Ellen! :)
Fick en till nyhet också, en jag inte tycker om om henne och hennes gubbe. Och ja, bokstavligt talat G U B B . Han är 18 år äldre. Vet att jag borde stötta min mamma så länge hon mår bra men nej, detta har gått för långt. Hon får vara lycklig utan min välvilja.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0