Måndag. - 27 juli 2009; Gårdagen!

Nu har jag lunch!

Igår gick jag och lade mig strax efter 06,00. Klev upp 10 då jag inte kunde sova längre. Ringde Kalazo som kom förbi till mig. Vi kollade lite granna på tv:n innan vi begav oss in till stan för att sedan ta bussen ut till Birsta. Var ute där några timmar och bara myste på. Som vanligt hittar jag ingenting men Kalazo hittar hur mycket som helst men jag
blev inte sur över det denna gång. Har väl börjat vant mig eller något.

När vi var klar i Birsta tog vi bussen in till stan. Gick upp på pizzerian ovanför navet och jag beställde en pizza vi delade på. Tur att vi inte köpte varsin för man blev verkligen mätt. Hur gott som helst var det. Uträttade små ärenden innan vi begav oss hem till mig. Gjorde oss redo med ostkrokar och stjärnor för att se på bambi.

Mathias kom hem. Kalazo gick hem nästan direkt efter. Pratade med Mathias och sådär, bara myste på.

Nu ska jag ringa min mamma för hon hade några goda nyheter att ge mig!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0