Måndag. - 13 juli 2009!

God morgon!
Då var man åter på jobbet. Måste säga att det är rätt skönt. Inte ligga hemma i soffan och bara vänta på att febern ska försvinna. Det konstiga är att det alltid är värst på morgonen.

Trots att jag vart hemma med min feber så har jag haft en riktigt bra helg. På fredagen var jag hem till Jacqueline. Satt där och hade det allmänt trevligt med henne och hennes familj. Allex kom förbi sedan också. Var hemma igen vid 23.

Lördagen var det bestämt att det skulle vara grillning så Allex och Jacqueline kom förbi vid 17. Satte upp vårat "partytält" eller hydda som det sedan blev. Bara tog det lugnt och myste på. De sov över.

Söndagen. Ja, då for Mathias ut till Birsta med Larsa och köpte säng. Allex och Jacqueline hjälpte till att montera den och det blev pizza till middag. Vid 20-20,30 skjutsade vi hem dem till Bredsand. Då var det till att fara hem och duscha för att sedan krypa ner i den nya nybäddade sängen. Myys!

Tack för helgen! :)

Nu jobb 10,30-18,30.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0