Lördag. - 18 juli 2009!

Imorse vid 9,30 hände något rätt knepigt och för mig läskigt. Någon knackar jättetyst på dörren så jag trodde det var hos grannen så jag brydde mig inte så mycket mer om saken. Sedan börjar det rycka i brevinkastet. Då jag kommer fram till dörren och inkastet så  läggs det in kläder genom det. Ett par shorts och ett linne. Fy! Vad är det med folk? Ingen som hört av sig och jag känner inte igen kläderna.

Vid 12 bär vi av mot Gnarp. Och ikväll ska jag köra då vi ska till Hudiks cruising.

Igår efter jobbet hämtade Mathias upp mig. Vi begav oss sedan sedan till kebabcity där det blev mat. For sedan ut till Gångviken för att hämta Viktor. For sedan vidare mot Allex där Jacqueline var. Jag och Jacqueline satt oss och kollade vad det gick för filmer på bion men det fanns inte riktigt någon vi fastnade för så vi for runt lite i stan och sådär i stället Allex körde och Perming satt med fram.. Allex visade sin jobbrunda. Mötte upp Mathias och Viktor i stan. Hoppade över till hans bil så fick han skjutsa hem mig.

Somnade kring 1,15 och Mathias kom hem strax innan 6. Inte direkt som han tänkt sig men Mathias måste lära sig att säga ifrån. Så är det. Han ligger och toksnarkar inne i sovrummet nu och jag vill inte väcka honom. Vi åker ju inte förrän 12.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaha, vad roligt! har du jobbat där länge? ja jag jobbar som frisör, i norge då för tillfället, blir nog itne långvarigt men. :)

2009-07-18 @ 12:01:45
URL: http://ewelaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0