Fredag. - 31 juli 2009!

Vet ni vad? Det är fredag och jag sitter här och bara njuter för att jag vet att efter denna dag då är det helg. Underbart!

Satt uppe med Mathias igår till kring 23 då jag tyckte att det var dags att gå och lägga sig så jag skulle orka kliva upp. Somnade på två röda. Mathias kom in vid 00 och frågade om det var okj för mig att han for ut en sväng. Jag tycker att dte är rätt söt att han frågar sådana saker. Så att han får bekräftelsen bara att det är okej. Och självklart är det det :)

Han kom hem vid 4 och var hur go som helst. Såå mysig!

Har lite funderingar över om det kanske är dags att träffa mammas gubbe. Jag vill inte men det känns som att jag borde. Ääh, det får bli när det blir.

Nu blir det jobb 10,30-19,30.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0