Fredag. - 3 juli 2009!

Då var det äntligen fredag. Som jag längtat!

Ikväll blir det gatufesten. På min arm sitter det fina rosa tredagars bandet.
Efter jobbet (19,30) skall jag möta upp med Jacqueline. Det blir en matbit och sedan Ulf Lundell. Förstår inte varför han spelar 19,30 direkt men men.. Efter det blir det till att dra sig hem till mig en sväng. Sedan ner igen. Tror det kommer bli en riktigt bra dag.

Igår mötte Mathias upp mig. Vi gick iväg för att ta ut pengar och hade sådan tur att det inte var någon i kön. Vi begav oss sedan till Pipeline där Jacqueline stog i kassan/baren/fiket, ja, vad det nu kallas. Vi var där i två timmar. Tiden bara rann iväg. Jag begav mig hem strax efter 22. Dushade och donade. Gick sedan och lade mig. Mathias kom hem strax efter halv ett (?). Då kom han och lade sig och myste ner med mig.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0