Fredag. - 3 juli 2009; Gatufesten -09!

Satan vad jag längtar. Ni fattar inte. Jag ser så enormt mycket framemot ikväll! Vad roligt jag ska ha!

Mathias kommer jag inte träffa så speciellt mycket varken ikväll eller imorgonkväll då det inte är honom jag kommer gå med. Kommer kännas ovant. Går alltid med honom. Säkert skönt att slippa mig. Annars har gått med flera stycken eller Kickilicki men idag blir det annat.

Imorse då jag gick till jobbet sken solen och det var jättevarmt så jag tog på mig jeansshorts och begav mig till jobbet. Det blev sedan iskallt och regnet kom. Nu är det sol igen och jag hoppas att det håller i sig. I och för sig så ska jag hem efter att vi vart ner en sväng och kollat läget så då kan jag byta om till jeans. Men det hade vart riktigt najs om det ville vara finväder. Jomenvisst!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0