Fredag. - 24 juli 2009!

Fredag? Är det verkligen fredag? Det känns det absolut inte som kan jag säga på en gång.
Dels öser regnet ner och dels  jag jobbar imorgon. 
Här sitter jag på min jobbstol med mina genomblöta jeans. Helt sjukt vad det regnar och jag gick mot regnet hela vägen till jobbet. Inte tänkte jag på att ta med mig några extra byxor heller.

Ikväll när jag kommer hem är inte Mathias hemma. Det känns helt ärligt jätte jobbigt. Som jag skrev igår så ska han iväg på Laxfestivalen med sin pappa och resten av familjen. Det missunnar jag honom inte. Hoppas han får det roligt :)

Nu jobb 9-18. Sedan hem. Pappa och storebror kommer förbi en sväng också. Trevligt!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0